نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کلاس اتوکد

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ

هر روزش یه داستان جدید هست 

خدا رحم کنه داستان ها رو به ترتیب عنوان می کنم :

روز اول :پیشنهاد دوستی دانشجوی دکترا و دعوا با ایشان

روز دوم :خواستگاری فامیل متاهلمون در حال طلاق 

روز سوم :پیشنهاد دوستی یک همکلاسی

روز چهارم : دعوا با اون فامیلمون که منو معرفی کرده بود )گفتم دیگه پیام نده چون متاهل بود و خیلی تابلو وابسته شده بود ولی خورش نمی فهمید یا خودش رو به نفهمی زده بود 

روز پنجم عذر خواهی همکلاسی اتوکد بخااطر پیشنهادش 

روز ششم و هفتم و هشتم و نهم اتفاق خاصی نیفتاد 

دیروز هم دو نفر دیگه پیام دادن از همکلاسی هام ,گفتن جزوه می خوایم (احتمال میدم بهونه باشه چون خودشون جزوه می نویسن  )

و دیشب اخرای شب یه دختر پیام داد ,دوست دختر قبلی ح بود تو اینستا من رو از فالورهای اون یافته بود ...به من گفت مواظب خودت باش ح خطرناکه و اینا ...منم گفتم  ح اصلا جلوی چشمم نمیاد ...بعد تو تلگرام چت های خودش و ح رو فرستاد .. منم گفتم ح مریض جنسیه, باید درمان بشه ,و این ما هستیم باید مواظب خودمون باشیم ...

و دیگه از این حرفا ...

ح به اون دختر تجاوز کرده بود و بعد رهاش کرده بود ...

انصافا جذاب هست در نگاه اول ...ولی چون فقط ظاهر هست و باطنش پخته و جذاب نیس و یک لجن به تمام معنا بود مث پلاسکو جلوی چشام فرو ریخت اون تصویری که ازش تو ذهنم داشنم و خیلی سعی کرد  منو جذب کنه اما موفق نشد ...چون یه جنس تقلبی هر چقدر هم نقش بازی کنه باز یه جنس تقلبیه 

ح یه آدم نبود اون شخصیتی براش نمونده بود ...یک آدمی که دیگه نیس پس نه میشه باهاش در افتاد نه نصیحتش کرد و نه میشه کنترل کرد چون ما قانون نیستیم ...فقط می تونیم از ح و امثالش دوری کنیم 

و شوک بر انگیز تر وقتی بود که فهمیدم طرف یه پسره نه دختر و ارتباط همجنس گرایانه با ح داشته.

۹۵/۱۱/۲۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

بهت تبریک میگم عزیزم
واضحا دختر عاقلی هستی
پاسخ:
لطف داری عزیزم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی