نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حساسیت

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ


فکر کنم دارم پیر میشم ...

چون به یه سری از غذا ها حالت تهوع شدید می گیرم مث مرغ و سیب زمینی

و با خوردن تخم مرغ استخونام تیر می کشن

قرمه سبزی و ترشی هم با معده م دشمنی دارن

*****

خیلی بده آدم همش واسه زندگی تو ایران نقشه بکشه

بعد خواهرم زنگ بزنه یا دختر عمه م یا  پسر عمه م ، بعد وسط همه برنامه هات هوس سفر کنی ...

خب من شاید ناراضی باشم اما هیچوقت غربت رو دوست نداشتم ...پسر عمه م گفت می خواد با خانواده ش صحبت کنه منم مسنجرم رو لغو نصب کردم ..خب پسر عمه م خوشگله خوش تیپه ولی حرف مشترک باهاش ندارم ...خیلی هم منو دوس داره ولی نمی تونم نگاش کنم ...بدم میاد با فامیل ازدواج کنم ...انگار برادرمه

دیشب سیب زمینی خوردم حالت تهوع آزارم مییده ...با درد شدید



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی