نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدایا ...2

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ
بلاتکلیفی بدترین حالت ممکنه ...
وقتی نمی دونی بری یا نری 
وقت دلت نیاد بری اما شرایط جوری باشع که رفتنت بهتره ...اگه نری ممکنه تن به یک ازدواج از سر تنهایی بدی ...
خدایا چ مرگم شده ..
من از ازدواج فراری نیستم ولی به هیچ عنوان حاضر نیستم حتی با کسی که دوسش دارم بخاطر فرار از تنهایی ازدواج کنم ..
واقعا مردم چطوری دلشون میاد مامانشون رو بزارن خونه سالمندان 
گاهی دلم می خواد برم یه مامان واسه خودم از اونجا بیارم و باهاش زندگی کنم ...یه مامان خونده پیدا کنم 😊😊
خدا خیلی چیزای خوب بمن داده, اما ای کاش مادرم رو ازم نمی گرفت 
اگه آبجیم ازدواج کنه ,من چطوری تنهایی سر کنم ...نمی دونم اصلا اگه ایران بمونم و بخوام تنها باشم می تونم گلیم خودمو از آب بکشم بیرون ...
البته اینم بگم اصلا ادمی نیستم که با عروس یا دوماد برم زیر یه سقف ...
خواهرم میگه هیچ وقت ازدواج نمی کنم و خیلی می ترسم این تصمیمش بخاطر من باشه ...خدایا این چ شرایط سختیه ...دلم درد می کنه 😐خدا جونم همه مون رو عاقبت بخیر کن 
آمین 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی