نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرزنش

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ


من کلن آدمی ام که خیلی خودمو سرزنش می کنم و خیلی هم به خودم سخت می گیرم برای همین خانواده م منو در 100 درصد کارام آزاد گذاشتند

چون خودم اندازه یه مامان بابای سخت گیر مواظب خودم بودم...

شاید هیچ سالی مث امسال تابستون خودمو بخاطر انتخاب رشته تحصیلیم سرزنش و مواخذه نکردم ...

آخرین نتیجه گیریم : خودمو بخاطر انتخاب این رشته مواخذه نکنم چه بسا روزی خودمو بخاطر اینکه ساعت های جوانیمو با افسوس و حسرت سپری کردم باز خودمو سرزنش کنم ...و این گونه شد که خیلییییی بهتر شدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی