نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بی اعصابی

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

چن روز پیش زیر پیج کامران و میلاد یکی کامنت داده بود واسه ازدواج صیغه ای و اینا ,بعد منم از سر کنجکاوی رفتم پیجش ,کلی عکس زن جووون تا 50 ساله گذاشته بود از ساعتی تا ماهانه ,یکیشون چهره ی معصومی داشت زیر عکسش کامنت گذاشتم چهره ی معصومی داری برای فاحشه شدنت زود بود ...

و چشمتان روز بد نبینه ,تو دایرکتم هی فحش دریافت می کردم و هی من من دیس لاین و بلاک میزدم آخر سر امروز یکی پیام داد وقت فاحشه شدنت نرسیده ؟منم نوشتم وقت فاحشه شدن خواهر مادر شما رسیده ؟به کدوم بابات رفتی که اینهمه پر رویی و بلافاصله بلاکش کردم ....و هنوز تو شوک جوابی ام که دادم ,اخه این حرفا از من خیلی بعیده ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

چقدر خشن
الان که کامنت گذاشتم اینجا به منم فحش ندید(خخخ)
موفق باشید
کیپ کالم پلیز :)

ولی مگه صیغه فاحشه بودنه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی