نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ


سلووووووووووم خب به مقدار فراوانی ناراحتم برای خودم و البته برای دیگران خوشحالم ..

رشته تحصیلیم امسال بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو میپذیرد ...

خب این رشته آینده کاری نداره و همون بهتر که ارزشش برای همگان روشن شد که گول نخورند و انتخابش نکنند ...

اوووووووم

سرم و پشت گردنم درد می کنه یعنی پیر نشدم اینه اوضاعم وای بحال پیری ..

و انتقادی که از آموزش پرورش دارم اینه چطوری با معدلی کتبی نهایی 8.75 دیپلم میدن ؟؟؟؟؟؟یکی بیاد منو قانع کنه ؟

واقعا کسی که معدل دیپلمش زبر ده هست لیاقت وورود به دانشگاه رو داره ؟

چرا سیستم می خواد آدمای بی سواد تحویل جامعه بده ؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۰۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۵ محدثه انصاری
:))

پول که بدی تا دکتری با همون معدل داغون جا هست برات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی