نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غذا

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ
سرام
تو اون حالتی ام که دوس دارم یه چیز خوشمزه بخورم ولی هیچی خوشمزه نیس البته خودم اقدام ب پخت آبگوشت نمودم و الان منتظرم آماده شه
کلا از غذاهای خشک خوشم نمیاد و بعلت مشکلات گوارشی و حساس بودن لثه م علاقمند ب خوردن انواع سوپ آش و آبگوشت هستم
پروپوزالم تایید شده و این بهترین اتفاق زندگیم بوده از ده روز پیش
البته عید فطرم انصافا خوب بود و چسبید
تصمیم دارم تابستان رو تعطیلات رو هدر ندم مث دوسال گذشته م پربار باشه
و اگر بتونم بخشی از پایان نامه مو انجام بدم هر چ زودتر فارغ تحصیل شم
دوست دارم یه تغییری تو خودم ایجاد کنم ..
من از اونایی ام که بچه لوس خودم بودم ..
می خوام یکم جدی شم ,دیگه لوس بازیو تنبلیو بزارم کنار ..
و مرتب و جدی باشم..
خدا کنه بشه ..
و البته دوست دارم در آینده محل زندگیمو عوض کنم و جای بهتریو برای زیستن انتاب کنم .
و اغلب دوستام بخاطر این ازدواج می کنند که مبادا پدر و مادرشون فوت شه و تنها بشن که من دیگه اون ترسم ندارم چون بسرم اومده و می خوام اونقدر مستقل باشم که در آینده اول یه مدت کامل تنها زندگی کنم و بعد ازدواج کنم که این تنهایی نقطه قوت و استحکامم بشه نه نقطه ضعف من ونقطه  ناز برای طرفم
این هم از می خوام ها و بودن های من ..
شاد باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

ولی من فکر میکنم تو اصلا لوس نیستی..


فدات عزیزم منظورتو متوجه شدم.
ینی جدی تر به کارات و اهدافت برسی...
این خیلی تصمیم خوبیه...امیدوارم توش موفق باشی گلم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی