نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

راه بینابینی

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

سلام ..

بنظر شما ره بینابینی بین حق و باطل وجود داره ؟

دیروز یکی از اساتیدمون سر کلاس میگقت فارغ التحصیلان این رشته دو دسته هستند :


1-دچار افسردگی شدید میشند و بعد از چند سال دبارره به ادامه تحصیل در دانشگاه روی میارن

2-دنبال گرفتن طرح و پروژه با هر قیمتی (دادن رشوه و باند و باند بازی ...)می شوند

و گفت راه سومی وجود داره که نه افسردگی بگیری ونه وارد باندبازی هاشون بشی و طرح هم بگیری

ولی مگه همچین چیزی هم داریم ..

بنطرم راه سوم هم همون راه دوم هست اما ورژن ادای تنگارو در آوردن هست..

خب من جز دسته اول هستم ..

یعنی اونقدر از این سیستم دولتی دل آزرده م که خدا می دونه

اصلا و عمرن حاضر ب دادن رشوه نیستم خب چ دلیلی داره برای گرفتن حقت پول بدی ،مشکل من اینه پول هم داشته باشم پول رشوه نمیدم چون ممکنه حق کسی از من لایق تر ضایع بشه ،کسی که پول نداشته باشه ..خب با این طرز تفکر ممکنه هیچوقت رشدی نداشته باشم ولی برام مهم نیس علاوه بذ این خیلی هم تنبلم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی