نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کوه یخ

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ

فک کنم زمستون روح من داره تموم میشه .....

زمستون خیلی سختی یود 4 سال کم  نیست ...

داره روحم یخاش آب میشن

انکار طلسم غم تو ذلم شکسته دوباره شدم چنوری که عاشق هوا و زندگیه

چقدر با خودم غریبه بودم

باورم نمیشه یه آدم مگه چقدر می تونه از حقیقت وجودش فاصله بگیره

اشک مداوم تو چشام جم میشه خودمم دلیلشو نمی دونم شاید بارون روح منه

خدایا ممنونم منو به خودت به زرندگی خودت بهم دادی برگردوندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

سلام چنور جان.
امیدوارم با اومدن بهار حالت هر روز بهاری باشه گلم.
ممنون که میای.
نظرت خیلی قشنگ بود.راس میگی..ما واقعا دوتا آدم متفاوتیم..
حال جسمیم که بهتر بشه حتما در مورد کلاس زبان تصمیم قطعی میگیرم.
فدات عزیزم هم عقیده ایم پس.
اره به زودی عوض میکنم.
فقط عوض کردم یادم باید دونه دونه بهم بگین تابیام تقدیم کنم.
شما عزیزی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی