نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روز مادر

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ


سلاااااااااااام

روز مادر رو به همه تون تبریک می گم

یادمه زمانی که یزد دانشجو بودم اغلب برنامه ها یه مجری داشت و اونم پایان هر جشن می گفت یه صلوات و یه دست محکم برای سلامتی و به افتخار مادراتون بزنیدو اونایی که مادرتون فوت شده یا فاتحه برای شادی روح مادراشون بفرستند.

خب ..

من اون لحظه ها اشک از چشام جاری مشد و با تمام وجودم خداروشکر می کردم مامانم رو دارم

خب اینجا توصصیه می کنم خیلیییییییی قدر ماماناتون رو بدونید ون هیچ عشقی تو دنیا مث عشق مادر به فرزند پاک و بی توقع و بی ریا نیست.

*******************************************************************************************************

امروز رفتم آرایشگاه و موهام و ابروهامو اصلاح و برای ورود به محیط دانشگاه بسی خودم رو آماده نمودم

و همچنین رفتم کرمانشاه

مردم کرمانشاه مردمان خوش قیافه با پوستی روشن هستند اما امروز هرچی دیدم پوستاشون داغون و پر از جوش شده بود

شاید بخاطر خوردن شیرینی های عید بود و یه مسئله آزار دهنده آرایش زنای ایران زمینه یعنی یه رژ غلییییییییییییییییییظ بادمجونی یا قررررمز با یک

کرم پوشاننده قوی و یک خط چشم مایع که آدمو شبیه جن ممی کنه خخخخخخخخ

خب بنظر من آرایش باید اینطوری باشه:موهارو به زیباترین طرح ممکن بیاراییم بعد یه ضد آفتاب خوب و یه ریمل رنگ چشم و یک رژ صورتی کمرنگ و یک شال نازک رنگ روشششششششن

دیگه بیشترازین اسرافه من با کرم پوشاننده خیلی مشکل دارم .....اییییییییییش

هم اتاقیم نمونه یه خانم سانتی مانتال خوشتیپه ولی یکاری کردم آرایشش کم بشه بخدا اینقدر خوشگل شده بود که نامزدشم گفته بود چکار

کردی اینهمه خوشگل شدی

خب آدم هرچی طبیعی تر بنظر بیاد جذاب تره البته آرایش و مدل مو وحشتناک مهمه

البته اینا از سلایق شخصی بنده س و ممکنه به نظر خیلی ها جالب نباشه و حتی رد بشم ولی چنور است دیگررررررر کمی متفاوت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی