نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سیلام

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

بازهم از اعتقادات  عجیبم می خوام بگم .......

خخخخخخ

به اعتقاد من اگه کسیو دوست داری هیجوقت اسیرش نکن محدودش نکن چک نکن

اونییکه بی هزاران نفر تو رو انتخاب می کنه و با تو میمونه خیلی عشق والاتری داره تا اونکه تو دایم چکش می کنی و عذابش میدی

عشق در آزادی شیرینه خخخخخخ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

اعتقاد عجیبیه؟!!! خب منم دارم از این اعتقاد عجیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی