نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک خبر بد........

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ
همه آدما اولین نفر زندگی شون هیچوقت یادشون نمیره
اولین نفر زندگی من فقط یک دوست بود و بعد ها هر دو به این نتیجه رسیدیم که عاشق هم هستیم و اون به طور مداوم پیشنهاد ازدواج می داد و به علت اختلاف سنی زیاد و اختلافات عقیدتی من تصمیم گرفتم برای همیشه فراموشش کنم و ارتباطمون کمرنگ تر شد و امروز خبریا فتم که در روز عاشورای امسال در یکی از شهرهای عراق با ضربات چاقو جون خودشو
از دست داده
حالم اونقدر بده که نمی تونم حرف بزنم
سرم داره منفجر میشه و بغض گلومو خورده
و حتی نمی تونم گریه کنم چون چهره غمگینم بشدت موجبات کنجکاوی خواهرمو فراهم کرده
از عراق متنفرم
خدایا روحش شاد ب خانوده ش آرامش بده
۹۴/۱۱/۲۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی