نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کمک به آدمای دنیا

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

سلاااااااااااااااام

خب بعد از سالها زندگی به این نتیجه رسیدم به عنوان یک فرد دردمند دوست دارم به بحران های اجتماعی و رفع ناهنجاری های جامعه

کمک به آدم های مستمند و در جامعه و ایجاد انگیزه میل به زندگی و شاد زیستن کمک کنم و ا اینا از اهداف زندگی منه

چون حتی اگر طبیعت زیبا سالم باشد نرخ فرسایش و رسوب برابر باشد بحران آب نداشته باشیم و خشکسالی و گرسنگی هم نداشته باشیم و ولی دلمون

مملو از شور زندگی نباشه خوب یا بد بودن هیچ چیزی برامون فرقی نداره و این ازچشم دیگرانی که مارو نمی بینند نوعی خودخواهی به حساب میاد،براستی

چی باعث میشه که ی آدم به محیط زیست و داشتن طبیعتی پایدار توجه نکنه جز وقتی که تو اون جامعه عدالت رعایت نشه

البته بنظر من آدم همیشه باید درست ترین و روشن ترین راه رو انتخاب کنه و کاری به تاریکی دنیای اطرافش نداشته باشه

خب تو امتحانات این ترم عین آب خوردن می شد تقلب کنی و خیلی از افراد فرصت طلبانه تقلب می کردند اما خب بجای 19 اگر 15 بگیری چ میشه

اووووووووووم

تقلبی یعنی به خودت اعتماد نداری یعنی شخصیت و استعداد خودتو ببری زیر تیغ

یعنی یک بی فرهنگی بزرگ

هر چند تو ایران ما همه با تقلب میرن سرکار و هیچ چی سرجای خودش نیس و عدالت اجتماعی رعایت نمیشه اما اگه من اگه تو هیچوقت تقلب و پارتی رو

اول برای خودمون و سپس برای دیگران قبول نکنیم جامعه ای روشن تر و آبادتر خواهیم داشت .

دوست دارم به ادما کمک کنم تا با انتخاب روشن ترین راه ها هم ظلم رو ریشه کن کنند و دنیای شادتری برای خودشون بسازن و احترام طبیعت و آب و دریا و

زمین خدا رو بگیرند.

 روز خوبی داشته باشید



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی