نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چقدر دوست داشتن خوبه

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

سلاااااااااااااام

من و یک چست جدید

رمزمم همون رمز آوا و اسم خودم

شاید به دید خیلیا احمقانه باشه اما به طرز عجیبی به قسمت اعتقاد دارم ...
خیلی چیزا تو سرنوشت آدمه و شاد دعا بتونه تقدیر رو عوض کنه
اووووووووووم
امروز بعد از  اون پست ناامیدی رفتم کمی درس و کمی ترجمه
خواستم برم حموم اما آب گرمکن خونه مون کار نمی کرد
یه چیزی که ته دللللللللللللم خیلی گیر کرده اینه دلم برای شخص سیوان خیلی تنگ شده بود و سه ماه پیش آخرین باری بود که باهاش صحبت کردم
ولی غرورم اجازه نمی داد ازش خبر بگیرم آخرش دلو به دریا زدم و اس دادم
خب هرچند خنده داره ینو بگم ج نداد اما خیلی انرژی گرفتم
به این نتیجه رسیدم اگه اون چن سال با شخخص س در ارتباط نبودم هیچوقت نمی تونستم بار اون همه غمو تحمل کنم
هر چند بی وفایی کرد اما بازم براش بهترین ها رو از خدا می خوام
وقتی داشتم حموم رو میشستم همش به این فکر می کردم که این ترم مشروط میشم آخرش به این نتیجه رسیدم :چنورم مهم اینه تو آزاد و خوشحال باشی حتی اگر از دانشگاه اخراج شی هم مهم نیس دلت رو رها کن ،دیگه با این حرفا خودمو گول زدم و خدا هم کمم کرد
خدا یارتون
۹۴/۱۰/۱۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

سلام عزیزم..
خوبی؟
همیشه وقتی آدم فکرای مثبت میکنه یه حال مثبتی میاد سراغش...ایشالا که مشروط هم نمیشی و همه رو با نمره های خوب پاس میکنی.

همینطوره...من الانم جاهای شلوغ که میرم سردرد بدی میگیرم..زیاد عادت ندارم.خوبه که یکمی خودمو عادت بدم..
اما خوب با حرف آخرت یکمی موافق نبودم.به نظر من آدم تو تنهایی و سکوت بیشتر میتونه به بلوغ برسه و شخصیت محکم خودش رو بسازه...

موفق باشی بانو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی