نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سلاااااااااااااااااام 2

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

سلام دوستان یک عدد چنور از راه رسیده با یه جفت چشم دلکش گزارش می دهد.

عرضم به حضور مبارکتون

امتحانامون 16 ام شروع میشه و من فقط یه روخونی سریع در حد روزنامه جزوات رو خوندم

خط دائم گرفتم ولی نمی دونم چرا نمی تونم(دلم نمی کشه) ازش استفاده کنم یه خط دانشجویی هم گرفتم که جمعه هاش تماس نامحدود رایگانه

که اونم هنوز استفاده نکردم از طرح های نامحدود تماس خوشم نمیاد چون بنظرم اگه واقعا کسیو دوست داشته باشی حاضری بخاطرش هزینه کنی

و باهاش تماس بگیرید دیگه جونم براتون بگه یه هم اتاقی دارم عین خودم خون گرم و زود جوش و مهربون و خداروشکر می کنم ...دانشجوهای

خوابگاه ما دانشجوهای ارشد و دکتری هستند و خیلی فیسو تشریف دارند و من اصلا از این خصلتشون خوشم نمیاد و تا می تونم با صدای بلندم آواز

می خونم و آهنگ گوش میدم و می رقصم و این خصلت بچه های اتاق ما باعث شده تا دیگران فکر کنند ما اصلا درس نمی خونیم خخخخخ ولی

اونقدراهم ضایع نیستیم....

پاینده باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

چه باحال. یادمه اون موقع که لیسانس بودیم، یه ترم تو خوابگاه ارشدو دکترا بودیم. کلی بنظرشون ما شلوغ میومدیم. حتی یه بار یکیشون بهمون گفت مراعات ما رو بکنین ما عین شما جووون نیستیم. و من کلی شاخ دراوردم گه چوادم ارشد که میشه پس پیر میشه. بعدنا که دانشجوی ارشد شدم بازم از همه شلوغتر بودم. هم بچه های دکترا متعجب میشدن هم لیسانسا و هم حتی ارشدا. اما اینجوری زندگی شیرینتره. راستی, اونا فیسو نیستن. فقط بیحوصله ان. همین
سلام عزیزم.
خوبی؟
ایشالا که امتحاناتو خوب بدی.راستش از قدیم خیلی دوس داشتم برای چند روزم که شده زندگی تو خوابگاه رو تجربه کنم که قسمت نشد...
مرسی عزیزدلم تو به من لطف داری.چشم حتما بعد از امتحانا که سرم خلوت شد دانلود میکنم و میخونمش.فدای تو روزت خوش و پر از موفقیت.
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۲ نیلوفر ka
سلام عزیزم
ممنون که میای و منو میخونی ..
من رمزی نیست وبلاگم و اگه چیزی رو با رمز بنویسم به این معنیه که فقط برای خودمه ..
ایشالله امتحاناتو خوب بدی ..
موفق باشی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی