نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قضیه حذف اکانت تلگرام

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

خب این حذف اکانت مدت هاست تو ذهنمه

فکر کنم ده روز میشه کمتر میرم تو خود برنامهه اما امروز یه سره حذفش کردم

و روزی یکی از استادامون گفت برنامه های چت حرامه چون ضررش بیشتر از منفعتشه

چون آدمو از زندگی واقعی میندازه

زمان می گذره و آدم متوجه نیست ممکنه از خیلی چیزا جابمونی و خیلی آدم ها از بی توجهی تو قلبشون می میره  و من کامل بیدار شدم

و مطمئنم اگر حضرت  محمد (ص ) بود هم همینو می گفت چون اعتیاد وحشتناکی که در بین مردم نسبت به این برنامه ایجاد شده اونها رو از فکرکرردن وراه

حلی پیدا کردن برای مشکلات و رسیدن به اهدافشون  دور کرده.

خدا کنه تو ترکم موفق باشم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۱ دختر همساده
آفرین به استادت.
و آفرین به اراده ی خودت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی