نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من خه مینم

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ

من خیلی خسته م

یک عدد موجود پر از درد

هر روز یک واکنش نو و تازه از ادمای اطرافم می بینم

دیگه هیچی از هیچ کس بعید نیس

گاهی می ترسم از آدمایی که اطرافم هستند

حس می کنم نمی شناسمشون

چ دنیای حیله گیری .......خخخخخ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

سلام من اومدم..
راستش به نظر منم باید از نزدیکان بیشتر از غریبه ها ترسید.
نمیدونم چرا دیدم منفیه اما..
به نظرم دوری و دوستی با همه ی آدما بهتره تا نزدیکی و قاطی شدن باهاشون.
روزت خوش بانو.
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۱:۲۸ دختر همساده
چی بگم والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی