نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرررررررررام

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ق.ظ

سرام یعنی سلام به زبون بچه ها

دیروز اومدم خونه ساعت ده از اونجا راه افتادم و پنج رسیدم خونه و دو ساغت و نیم   معطل شدم بین راه

گاهی وقتا میزنه به سرم انصراف بدم بعدن می گم خجالت بکش

عاقا دفتر کلاسورمو یه روز جا گذاشتم بعد روز بعد رفتم تحویل بگیرم دست آشپز ها بودم و رفتم ازشون گرفتم اومدم تو کلاس جزوه بنویسم دیدم طرفی که جزوه رو بهم داده شماره شو تو دفترم نوشته از خنده پوکیدم

خلاقیتش تو حلقم ....

یک عالـــــــــــــــــــــــــمه پاورپوینت و مقاله  وتحقیق دانشگاهی دارم

که خیلی می ترسم از عهده ش بر نیام

الانم کلی کار دارم

ممنونم از مینا و فریبا و زی زی عزیز که با نظراتشون منو دلگرم کردن ........

فدا مداتون .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۱ مهدی ابوفاطمه
تبادل لینک می فرمایید؟
سلام چنوررررررررررر جان
کجایی دوست جدیدم. باور کن این چن روز همش وبتو سر میزدم ببینم کی به روز میشی. دلم خیلی واست تنگ شده بود. میدونم حالا هم باید گرفتار درس و مشق بشی فرصتت هم خیلی کمه. ایشالا که موفق باشی.گلم
پاسخ:
عزیزمی فریبا جان
دوست مجازی مهربونم .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی